SALATA YAPTIM

HER   CEŞİT  SEBZE  KATİLARAK  ZENGİNLEŞTİRİLE BİLEN   BU  SALATAYI  SIKSIK  YAPARIM . BU  SALATADA  KULLANDIGIM  MALZEMELER  PATATES , HAVUC , YUMURTA , TAVUK  GÖGÜS , CEVİZ , MAYONEZ .


ÖNCE  PATATES , HAVUC , TAVUK , YUMURTAYI  HAŞLIYORUZ .
HAŞLANDIKTAN  SONRA  PATATESİ  BİR  TABAGA  RENDELİYORUZ , ÜZERİNE  TUZ  SERPIP  İNCE  BİR  KAT  MAYONEZ  SÜRÜYORUZ . HAVUC ,YUMURTA , CEVİZ , TAVUK  HEPSİNİ  SIRASIYLA  RENDELEYEREK  HER KATA   İNCE  BİR  TABAKA  MAYONEZ  SÜRÜYORUZ . DOLABDA  BİRAZ  BEKLETTİKTEN  SONRA  SERVİS  YAPIYORUZ  AFİYETLE  YİYORUZ .


BEN   GENELDE  KIRMIZI  PANCARDA  EKLİYORUM  BU  SALATAYA .EN  ALT KATA  PANCARI  KOYUYORUM .
İSTEDİGİNİZ  MALZEMELERLE  ZENGINLEŞTİRE  BİLİRSİNİZ . MIKTAR  YAZMADIM  CÜNKI  HEPSİNİ  GÖZ  KARARI  KULLANIYORUM .
BU  TÜR SALATALARI  COK  SEVERİM . UMARIM  SİZDE  BENİM  BU  NACİZANE  TARİFİMİ  SEVERSİNİZ . YORUMLARINIZI  BEKLİYORUM  O ZAMAN : )
SEVGİLER   :  )))


2 yorum:

  1. Bende geldim bu blogda artık bende varım ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. hoş geldiniz sefalar getirdiniz :)
    tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share