HARİKA BİR BİLEKLİK YAPTIM



GECENLERDE  EMİNÖNÜNE  GİTTİYİMDE  BU KELEBEYİ  KENDİME  BROŞ  YAPMAM  İCİN ALMIŞTIM .AMA  ARTIK  GEREK  KALMADI .AKLIMA  BU  FİKİR  GELDİ  HEMEN  UYGULAMAYA  BAŞLADIM .DEGİŞİK  BİR  BİLEKLİK  YAPMIŞ  OLDUM .NASIL  OLMUŞ?



AYNI  BONCUKLARDAN  YAPTIGIM   DİGER  BİLEKLİKLE DE  KULLANMAYI  DENEDİM . HATTA BİR  KAC   BİLEKLİKLE  DENEDİM . BİR  KAC  BİLEKLİYİ  BİR  ARADA  KULLANMAYI  COK  SEVERİM .







BU   DENEMEM  BİRAZ  GÖRGÜSÜZCESİNE  OLDU BİLİYORUM  AMA   YİNEDE  YAYINLADIM .  DEGERLİ  FİKİRLERİNİZİ  COK  MERAK  EDİYORUM .

SAYGILARIMLA :))




6 yorum:

  1. bence süper olmuş..ellerine sağlık güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmnuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. cok teşekkur ederim.emeksensınde satışa koydum.

    http://emeksensin.com/anu/kelebekli-bileklik_56393

    YanıtlaSil
  4. çok ğüze sayfan var.sizi izlemeye aldım.bileklikde çok hoş olmuş ellerine sağlık.
    sevğiler.

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share