HERKES YAPARDA BEN YAPAMAZMIYIM ? İŞTE ŞEKER KUTULARIM :))


NE ZAMANDIR  BENDE  BÖYLE  ŞEKEER  KUTULARI  YAPMAK  İSTİYORDUM .  PEK  VAKİT  BULAMIYORDUM  DİGER  İŞLERDEN . ŞİMDİ  FIRSAT  BULDUKCA  ARA  SIRA  YAPTIM  BİR  KAC  MODEL  VE  ŞİMDİLİK  BUNLARI  PAYLAŞAYIM DEDİM .HEMDE  DEGERLİ  FİKİRLERİNİZİ  ALAYIM :)

EEE NASIL  OLMUŞLAR ???
HADİ TEK TEK  BAKALIM  O ZAMAN :)

 1


 2

 3

 4

 5

 6

 7


VEE BİR  KALP  KUTU  YAPTIM . ÜZERİNEDE  NOT  KAGIDI (BENİMLE  AİLE  KURMAYA  VARMISIN )  TUTTURDUM .
BİR  KAC  ADETTE KART  YAPTIM . BABY  SHOWER  DAVETİYESİ  GİBİDE  KULLANILA  BİLİR .
BU  İŞTEDE  SİPARİŞ  ALMAYA  BAŞLAYACAGIM . ŞİMDİDEN  İLGİLENENLER OLURSA  milaskam@gmail.com  ADRESİNE  MAİL  ATA  BİLİRLER.
ZAMANLA  DAHA  FARKLI  MODELLERDE  YÜKLEYECEGİM .

SAYGILARIMLA  FİKİRLERİNİZİ  BEKLİYORUM :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share