BİR RİCA VE YENİ BİR BEBE AYAKKABISI

BUGÜN  CUMA  GÜNÜDÜR .DİNİM İSLAM DİNİDİR . DİNİMİN  İSLAM  DİNİ  OLDUGUNA , YETMİŞ BİNİN  NISFINA , MÜHÜRLENDİM  ÜSTÜNE .

İLK   ÖNCE  CUMANIZ  MÜBAREK DİYORUM

VE GECİYORUM  YAYINIMI  BİR  TARAFTAN  DÜŞÜNMEYE , BİR  TARAFTAN  YAZMAYA .
BLOGU  ACMAYI  DÜŞÜNDÜYÜM  ZAMANLARI  HATIRLIYORUM , ACABA  YAPA  BİLİRMİYİM ?TASARIMI  GÜZEL  OLUCAKMI , BU İŞTE  BAŞARILI  OLA  BİLECEKMİYİM...HEP  KAFAMDA  KURUP  DURURKEN  BLOGU  ACMIŞ  BULUNDUM . SIK SIK  ARKAPLAN  DEGİŞTİRİYORUM .BAZILARINIZ  BELKI DE  BUNUN  FARKINDA  BİLE  OLMUYORSUNUZ .CUNKI   HEP  AYNI  RENGLERDE OLUYOR. ŞIMDİDE  BU SENENIN  ÇİÇEKLİ  MODASINI  BLOGUMA UYGULADIM . BLOGUMDA  TEK  BEGENMEDİGİM  ŞEY  BAŞLIK  RESMİ . ASLINDA  BU  KONUDA  YARDIM  EDE  BILECEK  BİRİLERİ  OLSA  HAYIR  DEMEM .COK  GÜZEL  BİR  BAŞLIK  RESMİ  İSTİYORUM . İŞTE  RİCAM  BU . YARDIM EDE  BİLECEK  BİRİLERİ  OLURSA  SEVİNİRİM .
ŞİMDİ GEÇELİM  YENİ  BEBEK  AYAKKABISINA .
GEÇEN  GÜN  YAPTIGIM  BU PATİKTEN  BİR  KIZ  COCUGU  İÇİN SİPARİŞ  ALDIM . VE O ANKİ  BOŞ  VAKTİMİ  BU  PATİKE  VERDİM . 6-9 AYLIK  BEBİŞ  İÇİN DİKTİM  BUNU . GÜLE  GÜLE  KULLANSIN . :)

HER  RENGDE  SİPARİŞ  ALIYORUM. ŞİMDİKİ  FİYATI  15  TL . SİPARİŞLERİNİZ  İÇİN  İLETİŞİM  ADRESİM    milaskam@gmail.com




6 yorum:

  1. çok güzeller emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. blogger annelerden gelıyorum, bana da beklerim
    http://mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share