HAYATIMDAKI YENİLİK...ARTIK BİR SATIŞ KÖŞEM VAR :))

BİR SÜREDİR  SATIŞ  İÇİN  BİR  ŞEYLER  YAPIYORUM . SADECE   İNTERNET SATIŞ  NOKTALARINA  KOYUYORDUM . ARTIK  BUNDAN  SONRA  BİR  DE SATIŞ  KÖŞEM  VAR . KENDİ  MARKETİMİZDE  KENDİME  BİR  KÖŞE  AYIRDIM  VE  YAPTIGIM  ÜRÜNLERİ SATIŞA  KOYDUM . DAHA  2 GÜN  OLDU . ZAMANLA  ÜRÜNLERİ  ARTIRACAGIM . ŞİMDİLİK  ELİMDEKİ  ÜRÜNLERİ  SERGİLEDİM . 

EN  BÜYÜK  DESTEKCİM  EŞİM, CANIM KOCAM  ,HAYATIM  BU KONUDA  DA  DESTEYİNİ  EKSİK  ETMEDİ, SAGOLSUN . MARKETİNİN  EN  GÖZDE  KÖŞESİNİ  BENİM İÇİN  HAZIRLADI .






KIRLENT , ÇANTA ,TAÇLAR , BİLEKLİKLER , KÜPELER , ANAHTARLIKLAR.....
ZAMANLA  ARTIRIRIZ  ARTIK :))
İSTANBUL   ACIBADEM  İKİZLER 2  SUPER MARKETTE :))

ALLAH   UTANDIRMASIN , HAYIRLI  KAZANCLAR  DİLİYORUM KENDİME ... :))



9 yorum:

  1. hadi bakalım..destekliyorumm.güzel şeyler yapıyorsunuz..

    YanıtlaSil
  2. enee ne güzel olmuş valla hayırlı kazançlar bol satışların olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Bende hayirli kazanclar,bol,keyifli satislar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Satışında bol olsun elinden çıkan işlerde, eşinin verdiği destek de ne güzel...

    YanıtlaSil
  5. HEPİNİZE TEKER TEKER TEŞEKKUR EDERİM KIZLAR.COK SAGOLUN.EN ÖNEMLİSİ ALLAH UTANDIRMASIN DİYORUM KENDIME HAYIRLISI NEYSE ONU VERSIN.DAHA FAZLASINI İSTEMEM :))

    YanıtlaSil
  6. hasyırlı kazançlar marketınızın bir standını sizin için ayrıması eşinizin hem buyuk bir incalik hem büyük bir şans...

    YanıtlaSil
  7. cok teşekkur ederim Huzur moda :) eşim benim şansım zaten, birbirimizin şans melekleriyiz :))
    Allah nazardan saklasın....

    YanıtlaSil
  8. hadi bakalım hayırlı olsunun, bol kazanclar

    YanıtlaSil
  9. COK TEŞEKKUR EDERİM.BLOGUMA HOŞ GELDİNİZ :)

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share