YENİ BİR BLUZ DİKTİM KENDİME

GEÇENLERDE  USKUDARDA  BİR  MAGAZADA  PUANTİYELİ  BİR  BLUZ  GECTİ . HEMEN  ELİMDE O  KASAYA  YÖNELDİM .PUANTİYE  AŞIGIYIM  , HATTA DELİSİYİM DEYE BİLİRİM . BİRDE RENGİDE  KOYU  KIRMIZI  OLUNCA  HİÇ  DÜŞÜNMEDEN  ALDIM . VE  O GÜN  AKLIMA  BU  FİKİR  GELDİ . BUNU  HEMEN  BİR  BLUZA  DÖNÜŞTÜRMEM  GEREK  DEYE :)))
DÜN  OTURDUM  İŞ  BAŞINA , FAZLADA  VAKTİMİ  ALMADI . FİYONKLAR  ELİMİ  FAZLA  OYALAMASA  1 SAATDE BİTERDİ . 2 SAATE  YAKIN  BİR  ZAMAN DA  BİTİRDİM .



BU  ÖN  TARAFI . AMA  MANKENİM  BÜYÜK  OLDUGU  İÇİN  ONUN  ÜZERİNDE  DARACIK  DURDU . BENSE  34  BEDEN . KENDİME  GÖRE  BİR  MANKEN  BULAMADIM .  :)) BOGAZ  KISMINI  ACIK  OLARAK  KULLANIYORUM  . BUGUN  HEMEN  GİYİP  DIŞARI  CIKTIM  BİLE . AMA  FOTOGRAFLARKEN  ÖYLE  CEKMEYİ  UNUTTUM . ARKA  KISMIDA  AYNI . FULARINDA  ENİ  COK  AZ  OLDUGU  İÇİN BÖYLE  FİYONKLU  YAPTIM .ZATEN  BU  SEZON  BU  BLUZLARDA  MODA  HEM   BENDE  COK  BEGENİYORUM . TAM  OLDU  YANİ :))



BUDA  ARKA  KISMI .
BEN BU  BLUZU  DİKİNCEYE  KADAR  COCUKLARIMDA  FIRSAT  BU  FIRSAT  DEYİP  ORTALIGI  KATIP  KARIŞTIRMAZMI ?
HEP  GÖZÜM  ÜZERLERİNDE,  AMA  EN  COK  SEVDİKLERİ  İŞİ  YAPMAKTAN  VAZ  GECMEDİLER  YİNEDE .  ( İŞ DE  NE İŞ ,KOLTUGUN  ARKASINA  GEÇİP   BOYAYI  KAŞIYIP  DÖKÜYORLAR :) 
CILDIRMAK   SERBEST  BU DURUMDA  :))

NEYSE  AYNI   YAZIMDA  HEM  BLUZUMU  YAYINLADIM , HEMDE  COCUKLARI  ANLATIP  DURDUM   YİNE  :)
HERKESE  İYİ  GECELER  DİLERİM. BU  SICAK   HAVALARDA  GECE  KESİNTİSİZ  RAHAT  BİR  UYKU  DİLİYORUM  HER  BİRİNİZE  .SEVGİLERİMLE :)



2 yorum:

  1. Çoook tatlı olmuş kiii maşallah ellerine sağlık kuzum..
    Puantiyeli kumaşlar çok tatlı olur yaa..
    Günaydın canım.

    YanıtlaSil
  2. AYNEN PUANTİYE COK SEVDİGİM BİR ŞEY.TAMDA UYDURDUM YANI :) COK TEŞEKKUR EDERİM :))

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share