DANTEL KAVANOZ YAPIMI

HAYIRLI AKŞAMLARINIZ OLSUN. YAPMAK İSTEDİKLERİM LİSTESİNDE NE ZAMANDIR DURUYORDU. AMA BUGUNE KISMETMİŞ YAPILIŞI. COK KOLAY VE HEMENCECİK BİTEN BİR CALIŞMA OLDU.
GEREKEN MALZEMELER BİR KAVANOZ, BİRAZ DANTEL VE İĞNE İPLİK ( VE YA SICAK SİLİKONDA OLUR )
DANTEL LYCRALI OLURSA DAHA İYİ OLUR. KAVANOZUN ŞEKLİNİ RAHAT ALABİLMESİ İÇİN. DANTELİ KAVANOZA SARIN,AZ BÜYÜK KESİN. BEN ÜST VE ALT KISIMLARINI İÇE KATLADIM DÜZGÜN GÖZÜKMESİ İÇİN. DAHA SONRA SIKICA SARDIM KAVANOZA TAM OTURRUM UC KISIMLARINI BİRLEŞTİRDİM. BİR DE FİYONK HAZIRLADIM BİTTİ. BU KADAR KOLAY.
YAPMAK İSTEYENLERE KOLAY GELSİN DİYORUM.


BAZEN BURAYA GEC GEC YAZSAMDA İNSTAGRAMDA AKTİFİM. ORDAN TÜM YAPTIKLARIMI TAKİP EDEBİLİRSİNİZ :)  GÖRÜŞMEK ÜZERE...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share