BEBE YAKA YAPTIM

DAHA  COK  1960 LI  YILLARIN  MODASI  OLAN  BEBE  YAKALAR  BİR  KAC  SENEDİR  YENİDEN   GERİ  DÖNDÜ . COK  SEVİLMİŞ  OLMALIKI  BU  KADAR  İNSAN  SEVEREK  KULLANIYOR . BENDE  O  İNSANLAR  SIRASINA  GİRDİM  . GERİ  KALIRMIYIM? AZ  ÖNCE  BİTİRDİGİM  BEBE  YAKAYI  SİZLERLE  PAYLAŞMAK  İSTİYORUM .
İŞTE  KARŞINIZDA   İNCİLİ , ORGANZALI  BEBE  YAKA




BENİM  YAPDIGIM  BEBE  YAKA NIN   BİR  FARKI  VAR . HER  2  TARAFIDA  KULLANILA  BİLİYOR .YANİ  İSTER  ÖN   TARAFI , İSTER  ARKA  TARAFI .
ARKA  TARAFI  UCGEN  YAKA  GİBİ  TAKILA  BİLİR .

İŞTE  BÖYLE  . 2 Lİ  BİR  YAKA .
HER  BİR  İNCİYİ  ELLE  DİKTİM .
NASIL  OLMUŞ  HADİ  CABUK  YORUM  YAPIN  COK  MERAK  ETTİM  :)
SAYGILARIMLA  :)
 
satın almak için buraya 

10 yorum:

  1. cok güzel olmus ellerine saglik, yalniz yazi karakterini düzenlersen okumasi daha keyifli olur ;)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederım vintage duygular .:))en yakın zamanda onunlada ılgılenırım :))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın :)
    Evet bir kaç zamandır bu yakalar çok kullanılır oldu,ben daha kullanmadım ama yapıp online satış sitesin koydum..Sizin yakalık da çok hoş ve zarif olmuş elinize sağlık :)Mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim,Noyumberry.bende kullanıp kullanmıyacagagım konusunda hala kararsızım.bende satışa koymayı düşünüyorum.bakalım işte.sızede mutlu pazarlar :))

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ellerinize sağlık maşallah size;)

    YanıtlaSil
  6. cook teşekkur ederim otuz şirinyıl :))

    YanıtlaSil
  7. bu yakalar çok moda oldu senin yaptığın da çok güzel olmuş inciyi çok severim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. COK TEŞEKKUR EDERİM:))GELMENİZ BENİ MUTLU ETTI SAGOLUN:)

    YanıtlaSil
  9. Satisi hangi sitede yapiliyor yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
  10. tabiki,.yan taraflarda by nulka boutique var.ordan baka bilirsiniz sevgiler. :)

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share