Biraz kumaş ve biraz örgü ile servis yapımı

Yaz.. Gelmesiyle bitmesi bir oldu sanki bu sene. Sakin ve hüzünlü. Evde de fazla vakit geciremedigim icin hobilerimden uzak kaldım.
Dun biraz vakit buldum. Kolay bir iş seçtim kendime. Hemen kac zamandir aklımda olan kumas servisleri yaptim kendime.




Önce bir tabak boyutunda kestiğim kumaşın kenarlarını tığ ile sık iğne geçtim. Sonra basit bir örnekle devam edip bitirdim. Son olarak ütüledim. Bu kadar kolay ve zarif bir çalışma oldu. 
Peşpeşe 2 tane yaptım ben kendime. Çiçekliyle başlayıp puantiyeliyle bitirdim. :)

Düşüncelerinizi ve fikirlerinizi de merak etmiyorum desem yalan olur. 
Ufak mutluluklar peşinde olan yazardan herkese Mutlu Pazarlar  :)











4 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok cici olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Kumas in türü varmi herhangi bir kumaş oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben duck kumaşlarla denedim. Ama farklı kumaşlarla da yapabilirsiniz :)

      Sil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share