2 BEBEK AYAKKABISI DAHA

2 ADET  YENİ BEBEK  AYAKKABISJ  YAPTIM . YİNE  KEÇEDEN , AMA  BU SEFERKİLER  KALIN  KEÇEDE . BURDA VE BURDA  YAPTIGIM  PATİKLERDE   ALT  TABANI  KALIN  KEÇEDEN , ÜST  KISMINI  İSE  YUMUŞAK  KEÇEDEN  YAPMIŞTIM . BU  SEFER  DE  BÖYLE  YAPTIM . FARKLILIK   OLSUN  DEYE .

AYAKKABI ÖLÇÜLERİ  6 - 9 AY  İÇİN  UYGUNDUR. FİYAT  20 TL




BİRİ  ÜNLÜ  ÖRDEK  TWEETY , DİGERİ  İSE  KIRMIZI BEYAZ  FİYONKLU .

FİYATLARI  İSE  SADECE  20  TL . BUGUN  FIRSAT  BULURSAM  BOUTİQUE BY NULKA YA DA  EKLEYECEGİM . SEVGİYLE  KALIN  MUTLU  KALIN :))

4 yorum:

  1. Merhaba..İadeyi ziyarete geldim.Ne hoş ne cici bir site..Bayıldım..Sorduğunuz soruyla alakalı size dönücem..Banada arkadaşım yardımcı olmuştu.Bilgi alıp size dönerim..Keyifli paylaşımlarda bulunmak üzere.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cok sagolun :) bekleyecegim cevabınızı.sizede güzel paylaşımlar dilerim :)

    YanıtlaSil

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share