Biraz kokulutaş, biraz kanaviçe

Bu aralar bir kaç işi birarada yapıyorum. Yenilik konusunda açgözlüyümdür :)
Dantel örgü sepet,kanaviçe runner,kokulutaş denemeleri falan filan. 
 Bu arada kokulutaş işini de cok sevdim. Bir kaç tane yapip yakın çevremdekilere hediye ettim bile. Yapımı çok basit olduğu için anlatma gereği duymuyorum. Zaten işin acemisiyim. Benimkisi bir heves sadece :) 



Biraz da kanaviçe demiştim. Kanaviçe bildiğin bir bağımlılık yapan bişeymiş,bunu anladım. Kaç yarım projelerim var acaba? 
Önemli olan başlamak. Elbet bir gün bitireceğim :)
 Dün elime aldım etamini,ipleri yeni bir şablon başladım. Kek fanusu. Mutfağım için bir kaç parça işlemeyi düşünüyorum şimdilik. Sonucu ilerleyen zamanlarda görücez hep beraber.


Diğer kanaviçem örtü,runner olucak kismetse.
Lacivert devri başlamış sanırım. Özellikle instagramda. Cokta iyi olmuş. Tüm lacivertler birarada öyle hoş gözüküyorki.



Şimdilik bu kadarını paylaşıyorum. Sanırım bir dahaki postum örgü sepetle ilgili olur. İnşallah yakında biter o da. Yarım halini merak edenleriniz varsa instagram hesabıma buyurabilirler. Çok memnun olurum 😍

Verimli,huzurlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle HOŞÇAKALIN :)



2 yorum:

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share