Ördüklerimle geri geldim

Epey uzun zamandan sonra MERHABA. Uzun zamandır ihmal etmiş olduğum bloguma geri dönüş yaptım. Belkide bir çoğumuz Instagram yüzünden blogumuzla ilgilenmiyoruz. Ihmalkarlıkta muhtemelen kimse bu konuda bana yetişemez. Bu kayıp olduğum dönem içinde hiç boş durmadım tabiki. Yeni denemeler,yeni dikişler,örgüler,kanaviçeler en iyi uğraşlarımdı. İnstagramdan beni takip edenler varsa aranızda muhtemelen görmüşsünüzdür çalışmalarımı.
Şimdilik ilk olarak örmüş olduklarıma ayırıyorum bu yayınımı.
Kimileri arkadaşlarımın bebeklerine hediye edildi,kimileri ise satılık ürün olarak Instagram profilimde yerini aldı.Her bir parça kendi elemeğimdir. Ilgilendiğiniz ürünler ile ilgili bana Instagram direct'ten ulaşabilirsiniz.

Şimdilik sağlıcakla,mutlulukla kalın.















2 yorum:

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share